"Assalamualaikum"

SELAMET DATANG KE BLOG "KHAI_HOPPERS"

Sabtu, 12 September 2009

INGIN TAHU?????


BAKAT TERPENDAAM

Pok Mud’s mencorakkan batang pancing dengan pelbagai bentuk sehingga kelihatan cantik dan ekslusif

BAGI kaki pancing, memiliki set peralatan mahal dan terkini boleh dianggap suatu kebanggaan serta memberi kepuasan dalam melayan aksi menaikkan ikan kerana barangan bermutu sentiasa dipercayai mampu memberikan persembahan terbaik.

Namun, bagi kaki pancing, Tarmizam Abd Karim, 36, kepuasan dalam aktiviti memancing sebenarnya boleh dicapai dalam pelbagai bentuk. Sudah tentu menaikkan tangkapan besar tidak dinafikan kelebihannya, tetapi anak jati Terengganu ini juga percaya kepada pendekatan lain.


Sehubungan itu, beliau yang lebih dikenali sebagai Pok Mud’s di kalangan kaki pancing ini mencari kelainan dengan cara mencantikkan joran pancing dengan pelbagai corak yang dibuat sendiri di rumahnya.


Setiap batang pancing akan dicorakkan dengan pelbagai bentuk seperti bertemakan berlian, burung, ikan, batik, konsep tikar mengkuang serta pelbagai jenis corak lain bahkan nama pemilik joran itu juga boleh ditulis diatasnya.

Itu yang menariknya, kerana walaupun joran itu tidaklah semahal jenama popular, tetapi ia tetap cantik dan menarik kerana tulang belakang joran itu kelihatan lebih menyerlah jika disulami dengan corak dan warna yang sesuai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan